Sider

tirsdag den 12. april 2011

Projekt voksi-betræk

Efter første prøve, er det andet voksi-betræk nu blevet færdigt. Det er lidt mere udførligt end det første, da der i dette er huller til barnevognssele og bærehanke. Igen er der kommet en applikation på posen - denne gang en lille kylling/fugl i anledning af påsken ;0)







Ovenover ses det første betræk jeg lavede. Her er der ikke huller til hankene på bærepladen eller barnevognsselen.

Det lysegrønne betræk er solgt! Betrækket med koen bruger jeg selv. 

5 kommentarer:

Kathrine sagde ...

Laver du betræk på bestilling?
De er nemlig rigtig flotte.

Anita Østergaard sagde ...

Hej Kathrine - tak for det :) Ja jeg kan sagtens lave et på bestilling.

Christina Lund sagde ...

Hej.
I må lige hjælpe mig her.... Det er virkelig flot det du laver!! er det betrækket til en voksipose du laver, eller er det en hel voksipose du laver med dyne og det hele... og hvad tager du for sådan en flot pose du har lavet med fåret...?
Mange hilsner
Christina Lund

Anita Østergaard sagde ...

Hej Christina

Tak! Det er kun betrækket til en voksipose jeg laver. Et betræk i samme stil som det du refererer til, koster 500,- + materialer.

Mvh Anita

Anonym sagde ...

Hejsa, hvor meget skal du have for sådan et fint betræk? Hilsen Julie du får lige min mail, da jeg ikke lige kan finde ud af det profil noget :P mail: sjylidall@hotmail.com